אודות קייטרינג שניתא

קייטרינג שניתא

קייטרינג חלבי מפנק? קונדיטוריה בשירות אישי ואיכותי? שניתא היא אלו והרבה יותר

שניתא הוא קייטרינג גורמה חלבי לאירועים פרטיים ועסקיים שפועל בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח ומספק ארוחות מלאות, נשנושים וכיבוד, פינות מתוקות ועוד אפשרויות טעימות ללקוחות בכל רחבי הארץ – הכל כשר, טרי ובאיכות מעולה.

שף קונדיטור אמיתית באירוע שלכם

הקונדיטורית שני רוזן הקימה את שניתא בשנת 2007 מתוך אהבה ותשוקה אמיתית להסעדה ורצון להגשים את החלומות הקולינריים של כל לקוח ולקוח ולעמוד מאחורי אינסוף אירועים מתוקתקים וטעימים.

שאיפותיה של שני צצו כבר בילדותה, כשהחלה להפוך מילדה חובבת בישול לנערה שמפנקת את משפחתה והחברים במאפים שלא האמינו שהצליחה להפיק במטבח הביתי ובעצמה.

האפייה והבישול המוצלחים של שני השתדרגו לדרגת אמנות לפני מעל לעשור, כאשר שני החלה את דרכה המקצועית בלימודי קונדיטוריה ב"דן גורמה" במהלכם התמחתה גם כשוקלטיירית.

עם השלמת הלימודים בהצלחה היא התמקצעה בעבודה כקונדיטורית במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, קונדיטוריית מלון דניאל בהרצליה ובהמשך השתדרגה לדרגת שף קונדיטור בקייטרינג "מעשייה".

סטנדרטים של גורמה בכל אירוע

בשניתא אוהבים איכות ולא מתפשרים עליה לרגע, המשמעות היא שבכל ביס וביס תאכלו רק את המיטב: האפייה היא בשילוב חמאה איכותית אמיתית, שוקולד פרימיום תוצרת בלגיה וגרמניה וקמח איכותי שהשף קונדיטורית בוחרת בעצמה.

לאירוע המושלם השאירו פרטים

אם אתם פודיז אמיתיים וחשבתם שבקייטרינג תצטרכו להתפשר, תוכלו להיווכח שגם באירוע, קטן או גדול ככל שיהיה, אפשר ליהנות ממטעמים בסטנדרטים של מסעדת מישלן.

שלל מטעמים, רק נותר לכם לבחור

מתוך רצון לספק שלל קהלי יעד ולהעניק מגוון עשיר וטעים, בקייטרינג שניתא תוכלו לבחור בין אינספור שילובים ווריאציות קולינריות.
כוסיות מוס חלווה פיסטוק
בין המאכלים שקייטרינג שניתא אופה, מבשל ומגיש

קישים: קישים אישיים או גדולים, הגירסא המהודרת והעוד יותר טעימה של הפשטידה
עוגות: רק תבחרו בין שמרים, קרם, קצפת ועוד עוגות מושלמות
פאי: פאי לימון, פאי פקאן או פאי אחר שמתאים לטעם שלכם? רק נותר להחליט וליהנות
פטיפורים ושוקולדים מפנקים: טאצ' יוקרתי לכל אירוע
עוגיות: עוגיות אמנותיות וייחודיות, החל מעוגיות שוקולד צ'יפס פריכות ועד לפנפורטה איטלקי אותנטי
פסטות: פסטה תוצרת יד ברטבים מפנקים
כריכים: כריכים מיוחדים מלחם תוצרת יד

מגשימים חלומות מתוקים

אחד מהדברים האהובים על שני גולן, השף קונדיטורית, הוא ליצור קונספטים חדשים ומנות מקוריות עבור לקוחותיה.

מדהים לגלות בכל פעם מחדש שתמיד מצליחים לצוץ רעיונות ומקורות השראה חדשים, זאת על אף העובדה שבמשך עשור שני ליוותה מאות לקוחות מרוצים, בשלל אירועים שונים.

אתם מעוניינים באירוע טבעוני לחלוטין? יש לכם פנטזיה על שולחן מתוקים מוגזם שהאינסטגרם עוד לא חזה בו? חושבים על אירוע לשבע מאות סועדים בטבע או ארוחה משפחתית חגיגית אך אינטימית? לשני יש את כל הפתרונות הטעימים עבורכם.

Shanita Favicon

יש לבצע הזמנות יומים מראש , המוצרים טריים

הרשם לניוזלטר שלנו, הישאר מעודכן בחדשות, אירועים מתוקים, מבצעים מיוחדים ועוד

דילוג לתוכן